11 Kasım 2012 Pazar

C CLOWN ve YOUNG LOVE!! Gene süperler mi ne?



C CLOWN'un yeni şarkısı Because You Might Grow Distant teaser gelmiş!!!

Albümümüzün adı 'Young Love'

Track List:

Beacause You Might Grow Distant
Cold
Goodnight

Rap ksımları Rome ve T.K.'ye ait.
Ve albümde EXID Hani ve B2ST Junhyung var.

~~

Gelelim şarkımızaaa

İzledim , izledim hemde defalarca.
Bilmiyorum ama beklentim bu çocuklardan çok büyük ve sanki gerçekten beklediğimi alacağım gibi hissediyorum.
İlk albüm şahaneydi o yüzden imaj değişikliği derken beni yüz üstü bırakmazlar umarım.
Ve teasere baktım güzel görünüyor.
Göreceğiz yakında , hemde 15 Kasım da.


Buyrun sizde bakın bakalım siz de sevecek misiniz?



Edit: Kang Jun sana kıyamam ya , sırıtık suratını böyle görmek üzüyor insanı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder